Florart İstanbul Kesme Çiçek Workshop

Florart İstanbul


Herkese Merhaba
Bahar yaklaşıyor yavaş yavaş.Havaların ısınmasıyla birlikte doğa da en güzel giysilerini giyecek bir süre sonra..Çetin gecen bu soğuk kış günlerinden sonra baharın renklerini çok özlediğimi söylemeden geçemiyeceğim.
Bahar mevsimi yaklaşırken mis kokulu çiçeklerle resmen bana terapi gibi gelen harika bir etkinliğe sevgili blogger arkadaşım Bloggerlar Paylaşıyor sitesinin sahibi  Şafak cığımın davetiyle  katıldım.
Florart İstanbul

Florart İstanbul da Kesme Çiçek Workshopuydu etkinliğimiz.
Çiçekleri sevmeyen yoktur sanırım.Benim de evimden imkanlarım doğrultusunda canlı çiçek kesme ciçek buketleri eksik olmaz.Üstelik illaki hediye edilmesinide beklemem, alışverişe  yada dışarıya çıktığım çoğu sefer kendi kendime alır hediye ederim:)
Çoğu zamanda eşime,evet yalnış okumadınız bir kadın sevdiğine erkeğede çiçek alabilir.Güzellikleri paylaşmak yaşatmak tek bir cinsin tekelinde olduğuna asla inanmadığım için,beni mutlu eden herşeyi sevdiklerimede yapmak daha büyük bir mutluluktur.
Florart İstanbul ilk bakışta ismiyle sanki çiçek satışı yapan bir yermiş gibi algılansada bunun tam aksine korumsal organizasyon çalışmaları ve kesme çiçek eğitimleri veren bir firma.
Ülkemizde yeni yeni bu tarz firmaların faliyete geçiyor olması beni çok mutlu ediyor.
Florart, 2007 yılında çeşitli kurumsal organizasyon çalışmaları ve atölye dersleri ile canlı çiçek tasarımcılığına başlayan Buse Hekimci'nin Esra Şavkıner ile birlikte 2013 yılında iki kadın girişimci olarak ortak hayata geçirdiği İstanbul merkezli canlı çiçek tasarımı atölyesi.

Dünyada son yılların gözde ilgi alanlarından ve meslek seçimlerinden biri olan canlı çiçek tasarımcılığının, dört mevsim her çeşit çiçeğin açtığı verimli topraklara sahip ülkemizde popülaritesi gün geçtikçe artmakta.. Bu mesleğin anahtar noktası ise doğru bilgi, teknik ve iyi tasarımdır.

Florart;kesme çiçek tasarımına olan ilgiyi arttırmayı, varolan ilgi ve talebi bilgi ve deneyimleriyle karşılayarak çiçekseverleri çiçeklerin büyülü dünyası ile buluşturmayı; mesleki eğitim programları ile özgün çiçek tasarımcıları yetiştirmeyi amaç edinmiş.. Bu bağlamda meslek edinmek isteyen adaylara yönelik "Profesyonel Çiçek Tasarımı Eğitimleri", çiçeklerlerin dünyasına daha yakından dahil olmak isteyen çiçekseverlere yönelik workshop dersleri düzenlemekteler.. Canlı çiçek tasarımını geniş kitlelere tanıtmak, sevdirmek ve insanlara taptaze bir hobi alanının kapılarını açmak için çeşitli kurumsal organizasyonlarda ve alışveriş merkezlerinde düzenlenen toplu etkinliklerde yer almaktalar..



Florart İstanbul
Etkinlik merkezimizde her birimiz için özel hazırlanan ekipmanlarımızla tasarımlara başlamadan önce kesme çiçekler ve bakımları dizaynları hakkında çok detaylı bilgiler aldık.

Florart İstanbul

Florart İstanbul

Florart İstanbul
Buse Hanım, çiçek dizaynında dikkat etmemiz gereken tüm bilgileri örneklendirerek bizlere anlatımından sonra bir birinden güzel çiçeklerin arasından kendi iç dünyamızı yansıtan arajmanlarımızı hazırladık.
Florart İstanbul
Ben herşeyde olduğu gibi çiçek arajmanımdada sadeliği seçtim.Üçken formda hazırladığım tasarımımda sadece 3 tane gül kullandım.Bu benim çekirdek ailemin simgesiydi.Eşim oğlum ve ben:)
Florart İstanbul

Florart İstanbul

Florart İstanbul
Günün sonunda çiçek arajmanlarımızı değerlendiren Buse Hanımın elinden başarı sertifikalarımızıda aldık.Çok bilgilendirici ve rahatlatıcı bu deneyimi yaşamış olmakdan dolayı çok mutlu oldum.Sevgili Şafak  cığıma ve değerli bilgileriyle bizleri aydınlaratak bu güzel deneyimi yaşamamıza fırsat tanıyan Florart İstanbul yetkililerine gönülden teşekkür ederim.
Etkinlik günü ile tüm paylaşımlarımıza aşağıdaki hasthag lerden ulaşabilirsiniz.
Ayrıca güzel workshop umuzun deyaların ve Buse hanımın benim çiçeğimle ilgili değerlendirmesini  aşağıdaki videomdan izleyebilirsiniz.


Çoban Yıldızı Sokak 26/1A
Erenköy, İstanbul
Telefon:0850-209-8047
Telefon:0530-401-7081

#florartworkshop
#çiçektasarımı 
#oysakadinlarciceksever
#florartistanbul
#florartistanbulworkshop
#‎çiçekatölyesi
#bloggerlarpaylasiyorcometkinlik
#8martdunyakadinlargunu
@florartistanbul @bloggerlarpaylasiyor





Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler ♥